3 Eylül 2010 Cuma

Kız Erkeği Reddederse Ne Olur?

Kız erkeği reddederse ne olur?
A) Birşey olmaz herkes yoluna gider.
B)Erkek kızı bıçaklar ve elini kolunu sallaya sallaya gider.
CEvap B şıkkı.
Bundan çıkarılacak ders;
A) Kimseyi reddetme bıçaklanırsın
B)Sokağa çıkma
C) Bıçak taşı yaklaşanı bıçakla o sana dokunmadan
D)........
Cevap:???
Evet aynen böyle oldu.Kendini bilmezin teki genç kızı takip etmiş.En sonunda kızda onu tersleyince bıçakladı.İşin ilginci olay metro istasyonunda o kalabalığın ortasında oluyor ve kimse çocuğu tutmuyor.Elini kolunu sallaya sallaya gitti.Sonrası seyirlik zaten kızdan kandan seller oldu akıyor insanlar üşüşmüş başına izliyor.Gittim ambulansı polisi arayalım dedim insanlık namına. Güvenlik geldi nihayet.Aldım kızın telefonunu ailesine haber verdim.Sonrasında zaten kızdan ses çıkmamaya başladı şoka girdi herhalde. Nihayet ambulans geldi , zavallı kızı hemen götürdüler.Ve bindik trene hemen başladı insanlar dedikodu yapmaya.Kızın kıyafetinden makyajına kadar.En saçması ise iki genç arasında geçen diyalogdu.
KIZ: baksana kız ilk başta bağırıyordu sonra sustu.
OĞLAN: E suçlu demekki sesi çıkmıyo o yüzden.
Allahım kafayı yicem. Günaydın kız şoka girdi şoka.O kadar kanı sen kaybet bakalım  ne kadar çıkar sesin.Velhasıl hala şoklardayım. Korkuyorum nerden ne gelecek diye .Hep panik halinde geçiyorum insanların  yanından biri birşey yaparmı diye.E neden onlarda insan değil mi? İnsan insandan korkar mı hiç? Cevap:Korkar, hemde öyle bi korkarki....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder