19 Kasım 2010 Cuma

Benim annem yok. Benim babam da yok...

  Bugün bayram ve ben yine çalışıyorum... Böyle söyleyince hemen e çık diyorlar ama çıkabilsem zaten çıkardım değil mi? Mali kaygılar, ülke olarak içinde bulunduğumuz durum, çocuğumun daha iyi şartlarda yetişmesini istemem vs... artık ailede tek kişinin çalışması yetmiyor, yetemiyor.
  Azra bugün tam anlamıyla yürek sızlatmış.Caillou'yu çok seviyor Azra , bıraksam 7/24 izleyecek.bugün izlediği bölümünde Caillou parka gitmiş ve çok yüksek bir kaydırağa çıkmış tabii korkmuş , ağlamaklı olmuş.Kuzenimde yanında beraber izliyorlar.Caillou korkunca Azra hemen korktu, korktu demiş.Kuzenim duygu'da onu teselli edecek ya hemen demiş:Azra bak cailloyu'nun annesi orda, babası orda tutacak Caillou'yu.Azramın gözler hemen dolmuş bi kaç gözyaşı arasında söylenmiş : Benim annem yok, benim babam da yok....
   Hala çok üzgünüm.

4 yorum:

  1. off offf benim de gözlerim doldu.

    YanıtlaSil
  2. :). çok içerledim ben zaten. işteyken özellikle çocuklu aileler gelince düşüyor aklıma.içim sızlıyor..

    YanıtlaSil
  3. Aman gözlerim doldu ya... Sizi düşünemiyorum artık ne çok içlenmişsiniz diye.. kolaylıklar

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler. :(( bende üzgün anne olayım artık:)

    YanıtlaSil