4 Kasım 2010 Perşembe

Annenin Abuk Sorusuna Bebenin Subuk Cevabı

     Çocuğu konuşmaya başlayınca hemen abuk subuk sorular soran başka annelerde var mı? Lütfen bir tek ben olmayayım böyle arıza anne:)Bizimki konuşmuyor artık resmen şakıyor. Her soruya bir cevabı her duruma , olaya söyleyecek bir sözü var. Tabi hoşuma gidiyor benimde. Cevapları da çok  orijinal oluyor. Aramızda geçen bir diyalog (anneyim ya sormadan duramıyorum buna napiim):
Ben:Azra beni seviyor musun?
Azra: Hı hıı
Ben:Ne kadar ( nereden çıktıysa)?
Azra :Onki= on iki ....
E bunu ben öğretmedim ki. Buda nereden çıktı şimdi derken kendimi ' oniki değil Azra ben seni 100 (tabi yeterince uzatarak yüüüüüüüüz) kadar seviyorum derken buldum. Aradan on dakika falan geçti Azra kendi kendine mırıldanıyor bi kulak kabartayım dedim:
Azra: onki değil yüüj. hıhıı onki yook ... onki değill yüüüjj kadaa şevyom.onki değil.
Çocuğu delirttim mi ne:))                                                  

2 yorum:

  1. azra ben senin yüüüjj değişine bittim.
    annesi benim için kocccaman öp cimcimeyi...

    YanıtlaSil
  2. :) öptüm çooook.
    Azra'da Emir'i öptü:))

    YanıtlaSil