30 Ekim 2010 Cumartesi

Nurturia'mız 1 Yaşında

30 ekimde benim için önemli bir tarih çünkü benim elim kolum , akıl hocam Nurturi'anın 1.yaşgünü.Geçen sene yine bu zamanlar All For Kids dergisi almıştım sanırım onunda ilk sayısıydı.Ve bu sayıda Nurturia sitesinden bahsediliyordu.Şimdiye kadar böyle bir siteye üyeliğim yoktu ama ne olacak ki bi deneyelim dedim kendime. İyikide denemişim.
      Azra ile ilgili o kadar çok şey sordum ki, hepsinin cevapları sayısız anneden sayısız değişik tecrübeyle hemen geldi.Bu cevapları dahada önemli kılan ise tecrübe sonucu yazılmış olmalarıydı.Hiç biri kitap cümlesi değildi. Ya bu çocuk yemek yemiyor dediğimde bütün anneler oturuyor pc başına ve hemen yazıyor yemek yedirmenin pif noktalarını.Bir ikir değilse diğeri mutlaka işine yarıyoe kendi çocuğunda. Hem boşuna dememişler akıl akıldan üstündür diye:)
     Bİr süre sonra kendi dertlerimizede derman bulmaya başladık.Yeni arkadaşlar edindik,oyun grupları kurduk bebelerimizi buluştururken çok keyifli zamanlar geçirdik.Varsada ben bilmiyorum bu kadar güzel insanın birarada olduğu bir site.
    Burdan öncelikle bu siteyi kurdukları ve bize böyle bir kapı açtıkları için sevgili Damlave eşi Gökhan'a ve daha sonra sitedeki tüm arkadaşlarıma sonsuz sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder