7 Ocak 2011 Cuma

Duymayan Kalmasın Kızım Artık 2 Yaşında!!!!!!

  
 Tamı tamına 2 yaşında bir kızım var benim,fındık kurdum...Dolu dolu 2 yıl .Hem göz açıp kapayıncaya kadar geçmiş hemde uzuuun yıllar gibi. Kızım artık 2 yaşında bir çocuk!!!!
   Neler oldu neler bu 2 yıl içinde.
   Konuşmayı söktü ki ne sökmek, susturana aşkolsun.
Tipik kız çocuğu, süsü püsü pek seviyor.Makyaj malzemelerimi aşırıyor çaktırmadan makyaj yapmaya çalışıyor:))
Tiyatroya gittik.Veee kovulduk evet kovulduk.
   Arkadaşları var artık ,hemde çok sevdiği arkadaşları. Favorilerimiz Ece ve İklim.
  Kendi zevki var.Güzele güzel diyor, çirkine çirkin:)
  Masal dinlemeye bayılıyor, kendide anlatmak istiyor; Biiir vaarmış, evvel zamaan vaarmış, ormanda bi kuurt vaarmış.Kurt kzı yemiiiş...
Fotoğraf çektirmeye bayılır.Birinin elinde fotoğraf makinesi görsün yeterki hemen poz verir, sonrada döner bakiiim der...
  Kitap aşığı oldu( yihuuuu demeden olmaz)
  Ressam olacak sanırım hababam de babam bulduğu heryere yazıp çizip duruyor.
Süper sosyal bir çocuk.
  Halasıyla tatile gitti Ölüdeniz e.Kuzeni Annabelle ve James amcasıyla tanıştı.
 Gezdi tozdu; Balıkesir,Ölüdeniz,Eskişehir,Samsun(anne karnındada olsa).Bu seneki planımız daha çok gezmek tabiii.
   Caillou delisi olduk ve şimdide Maisy sevdası başladı.
   Oyuncaklarına isim veriyor; Peluş bir dinozorumsu oyuncağa ' arkadaş', taş gibi Ponysine 'pamuk' gibi:))
  Öpülmekten pek hoşlanmasada öpmeyi sever, en çokta öpücük atmayı. Durup dururken bir öpücük sesi mucks mucks...
   Dram yapmayı öğrendi; benim annem yoook benim babamda yoook:(((
   Duygusal çocuğum benim ağlayanı teselli etmeyi bile biliyor; aymama aymama gecey.
  Artık Türkçe'yi pek düzgün konuşuyor.Kelimemin sonundaki r leri asla yutmuyor; Yağmur yağıyooor...
  Annesini , babasını hala çok özlüyor.
 Sürekli anneannesi ve teyzesi arasında gitgel yaptığı için 3 evi kendi evi gibi görüyor...
Yemek yemek istemez, sütü lütfen içer.
Annesine 'benim annem güzel annem' şarkısını söyler.
Uyurken ninni ister ve mutlaka sırtını dönüp 'arkamı kaşı, asya (kuzeni) masal anlat der.

  Özgür kızım benim , 2 yaş sendromlu kızım benim,  bıcır bıcır konuşan, sevgi pıtırcığım , annesinin yüzünü o minik elleriyle seven kızım,minik Azram İyi doğdun, iyi ki benimsin.....

2 yorum:

  1. Mesajimi yuttu galiba blog ,Azranin pastasi sandi heralde ! Her neyse,demistim ki;
    IYI KI DOGDUN "DERYANIN YASAMA SEBEBI"
    IYI KI VARSIN
    TATLI DILLI CIMCIME,MINIK FINDIK KURDU
    Allah san her seyin en guzelini nasip etsin
    Saglicakla

    Yeliz Teyzen ! :)

    YanıtlaSil
  2. Yelliiiiiz
    benim gözle dolar dolar taşar.Sağol canım benim iyi dileklerin için.Herşey gönlümüzle olur inşallah

    YanıtlaSil